Bloggarnas kollektioner - vilken är egentligen snyggast?

Nu har flera bloggare i hästvärlden skapat egna kollektioner med ridsaker. Först ut var Dressyrmupparna, med sin supersnygga kollektion som till och med jag använder mig av! Nu har även Tyra Sjöstedt skapat sina saker, med märket Star Rider, och även Linn Olsson har gjort en kollektion. 
Vilken av dessa kollektioner tycker ni är snyggast?
 
Jag måste bara säga Dressyrmupparnas, annars Linns men jag gillar Tyras rosa kavaj och de beiga ridbyxorna!
 
DM's
 
Tyras kavaj
 
Linn Olssons
 
 
 
Postat av: Wilma

Fin blogg! :)

2012-12-19 @ 12:40:22
URL: http://Ziro.blogg.se
Postat av: Emma

DM LÄTT !

2012-12-19 @ 17:39:37
Postat av: paryaa

helt klart dressyrmupparnas! tyras ser billig ut... tyvärr

2012-12-20 @ 01:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0